RSS Feed

3 bune şi 3 rele

Posted on

Dacă vă gândeaţi că Super Bowl nu poate fi decât Liga Naţională de Fotbal a SUA, atunci vă înşelaţi. Super Bowl se ocupă de advertising. Anul acesta au făcut clasamentul celor mai bune şi al celor mai proaste reclame pe 2010.

Să încep cu veştile bune:  Volkswagen, Chevy Camaro şi Coca-Cola (evident că nu putea lipsi din competiţie) sunt în fruntea clasamentului.

VW a realizat un clip care  mi-a lăsat zâmbetul pe buze la final. E simpatic şi-ţi aduce aminte de filmele care ţi-ar fi putut marca şi ţie copilăria. Just watch!

Chevy Camaro, personal, mi-a părut puţin cam exagerată, dar dacă aşa au spus criticii, ca să fie premiată cu un loc doi, who am I to mingle?

Ei bine, Coca-Cola, as always, a facut o reclamă faină tare. Mai degrabă luau ei locul 2, din punctul meu de vedere. Cred că o văd ca pe un amestec de „ocolire” a barierelor interculturale şi intrateritoriale. Fain! Chiar fain!

Şi acum veştile proaste:  Hyundai Elantra, Sony Android şi Teleflora- pe utlimele locuri.

Hyundai Elantra am impresia că şi-a dorit să producă efectul de hipnoză inconştientă realizată în mod obişnuit de magician- iluzia unei poveşti magice spulberată de prezenţa maşinii. Din păcate, cred că a fost prea bruscă schimbarea de percepţie, ca să mai fie vreo percepţie.

Sony mi se pare mult prea underground. În plus, prezenţa feţelor aproape indiene mă duce cu gândul la un loc mizerabil în care se produc lucruri înfiorătoare. Iar cusutul degetelor robotului mi-au adus aminte de un film sadic cu Gerald Butler. Not fun!

Teleflora este o companie ce livrează şi produce ornamente florale. Clipul e fără sare, fără piper. Nu are nimic care să incite sau care să fie memorabil.

Lasă un răspuns

