RSS Feed

Wilcox, Dennis Wilcox

1122395801aDa, iata ca se poate! A venit si la noi un mare om de comunicare. In cazul in care l-ati ratat el a fost prezent in cadrul congresului Euprera,organizat de Universitatea Bucuresti si la evenimentul de lansare a cartii sale, organizat de editura Tritonic. Este un domn profesor american foarte simpatic, care a tinut in cadrul congresului cateva conferinte foarte interesante.

M-am simtit ca la o ora de curs sustinuta de domn’ profesor. Cartile pe care le-am tocit doi ani in engleza au aparut acum in romana. Trebuie sa recunosc ca nu m-am familiarizat usor cu ele, dar „cursurile” le-am prins din prima. A vorbit frumos si la subiect despre comunitatea online si despre cum se mai face azi comunicare in online. Cum poti dintr-un student bun sa ajungi un om de comunicare exceptional si am aflat multe „insight-uri” despre cum se face un site corporativ bun.

Si-a sustinut ideile cu convingere si seriozitate, fara a fi scortos, precum multi profesori romani bine cunoscuti 😉 Wilcox este un profesor demn de urmarit. Pe viu!

Lasă un răspuns

