RSS Feed

lumea e plina de surprize

….nu ca ar fi o noutate! Dar iata ca mai sunt inca situatii in care oamenii din jurul meu ma surprind si imi fac ziua mai buna.

Nu-i asa ca Shakespeare avea dreptate cand spunea ca „totu-i bine, cand se termina cu bine”? Eu zic ca da. Cum sa nu fie viata frumoasa cand in jurul tau sunt oameni care mai de care mai frumosi, cand ii vezi cum infloresc… E mare pacat de cei care se pierd pe drumul nemuririi. Dar e si mai mare pacatul daca ajungem oameni mari fara personalitate. Asa ca eu zic ca ar trebui sa avem mare grija de coloana noastra vertebrala, ca daca n-ar fi ea n-am mai sta in picioare.

Oare de-aia ne dor salele la batranete?

Lasă un răspuns

