RSS Feed

tic, tac, tic, tac…

Posted on

Emotiile au inceput sa se adune pentru ca nu mai sunt decat doua zile pana la prezentarile finale. Campania e gata, ideile au fost adunate, a ramas doar ziua cea mare, 18 mai.

Cum am lucrat pana acum? Din greu, cu spor si razand. Momentele de oboseala au fost destule, dar le-am trecut razand fie de oboseala insasi, fie de glumele inerente datorate ei. Nu-i greu sa lucrezi cand ai o echipa care te sustine si iti apreciaza ideile oricat de trasnite ar fi. La noi totul se recicleaza, chiar si ideile! Daca nu pot fi aplicate in forma bruta le tranformam in unele realizabile.

Partea cea mai frumoasa din experienta de pana acum este ca am invatat sa ne adaptam fiecare ceilelalte pentru un scop comun. Nu a mai existat „am treaba dupa 6, nu pot sa stau”, „hai sa ne grabim pentru ca eu trebuie sa plec” sau  „hai sa ne vedem mai devreme pentru ca eu dupa doua plec acasa”.

Fetele nu si-au mai vazut „casa” de doua saptamani, dar am vazut impreuna Bulgaria. 😀

Lasă un răspuns

