RSS Feed

Tehnologia ma urmareste

Posted on

Spuneam intr-un post anterior ca nu am inteles prea bine cum functioneaza noile tehnologii, dar astazi, la Olimpiade, am inteles ca nimic nu e intamplator.

Clientul nostru, adica al 5 O’clock TeaM, este antivirului Kaspersky. Asta inseamna ca de acum incolo o sa aflu multe detalii tehnice, cel putin despre antivirusi, ceea ce ma bucura. Unul dintre gandurile mele pe termen lung era sa detaliez informatiile pe care deja le-am „furat” de la amicii mei mai priceputi in ale PC-ului. Si iata ca ocazia s-a ivit cand ma asteptam mai putin.

Cred ca e adevarat ca atunci cand lucrezi cu un client ajungi sa-i cunosti foarte bine nu doar bussinesul, ci si mediul organizational din care provine, dezvoltandu-ti astfel propriile cunostintele. De asta e PR o provocare:  e mereu loc de mai mult, mai bine.

Concluzia:  de-abia astept sa ma apuc de treaba!

2 responses »

  1. MUHAHAHAHAHA!!! Sa te vad acuma, draga mea >:)
    Mult succes >:D< si curaj!
    Semnat, Dan.

    Răspunde

Lasă un răspuns

