RSS Feed

Miercuri e ziua cea mare

Posted on

Echipa de fete cu care particip la OC a fost programata miercuri pentru preselectii, asa ca ZA BIG DAY is close. Eu sper sa nu fie una closed. Fetele zic ca as fi prea optimista pentru ca nu iau in calcul posibilitatea asta, dar prefer sa nu pun raul in fata, ci sa calc cu dreptul.

Hopul cel mare e acum. Daca trecem de partea asta cu restul sigur ne descurcam. Eu sunt optimista in ceea ce stim si am invatat implicandu-ne in atatea activitati de un an incoace: organizat conferinte, cogrese, colocvii, evenimente..La ceva trebuie sa ne fi folosit si asta, nu?

4 responses »

  1. Pai si… te simti mai invatata? Mai bogata in cunostinte sau tot la fel de sters este tot?
    Mira-m-as sa fie ceva…..

    Răspunde
    • In anul I era totul mai blurry, dar evenimentele astea mi-au fost de ajutor ca sa ma lamuresc despre ce e vorba in PR. Si mi-a placut 😀

      Răspunde
  2. mult succes si spor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

