RSS Feed

Tehnologia….

Posted on

computer-guyTrebuie sa recunosc faptul ca noile tehnologii nu mi-au ridicat antenele curiozitatii niciodata, ci mai degraba multe semne de intrebare. Se spune ca aceasta deja veche ustensila a umanitatii ar trebui sa fie, cum zicea un bun amic de-al meu, „idiot friendly”.  Dar se cunosc deja multiple cazuri cand nu e asa.

Cu toate ca am invatat, in timp, sa ma decurc cu aceasta grozavie a lumii, calculatorul, blogosfera pare sa nu fie totusi un atuu pentru mine. Cel putin nu deocamdata. Inca incerc sa ma acomodez cu modalitatea de postare si cu ce inseamna si , mai ales, face fiecare buton. Astazi am aflat ca daca nu esti atent la ce-ti spune amicul cu 4 fete ca doua foi (laptopul) ajungi sa stergi gandurile ultimelor ore, daca ai noroc sa nu fi postat mult, caci altfel….

Partea buna, zic eu, este ca invat repede. Asa cum am invatat de una singura ce poate masinaria, la fel am sa aflu si cu blogul. Nu ma las intimidata usor.

2 responses »

  1. Succes la Olimpiade! Paste fericit!

    Răspunde
  2. Felicitari!
    Acest blog a fost selectat pentru ZBB ( Ziua Bloggerilor Bucuresteni – 30 mai ). Este primul eveniment offline al bloggerilor din Romania. Informatii si inscrieri pe zbb-2009.ro Te asteptam in echipa de protocol a festivalului !

    Răspunde

Lasă un răspuns

